torstai 21. helmikuuta 2013

MITÄ??!

....Huomenna, HUOMENNA se päivä sit vihdoi koittaa. Mä lähden Etelä-Koreaan vuodeks. Olo on iha unreal. Oon niiin innoissani mut toisaalta en tajuu että oon lähössä VUODEKS pois kotoota. Olin jo iha valmistautunu siihe että oon lähtöviikolla iha hermoraunio, mut ei. Mitä lähemmäks lähtö tulee sitä jotenki rauhallisempi oon. En osaa jännittää...kummallista. Ehkä seki vaihe vielä tässä illan mittaa tai viimestää huomenna kentällä tulee =)

Vikat viikot on menny "lomaillessa", joka ei todellakaa oo tuntunu lomalta koska on ollu miljoona asiaa hoidettavana. Läksiäisii sun muita on nyt vietetty sukulaisten ja kavereitten kaa. (YYY RAKASTAN TEITÄ♥) ....Ja tänää puolestaa on ollu hauskaaki hauskempi pakkauspäivä eli oon vaa juossu ympäri kämppää ja läiskiny kamoja laukkuu (Ylipainokilot maksettu valmiiks wiuh xd) Ja tätä jatkuu varmasti pitkälle yöhön. Haaveena oli että kerkeisin tänää lukemaa vielä koreaa mut haaveeks se taitaa jäähä. No onha huomen konees aikaa.

Siinä pikkase tuliasia...arrival host familylle vien marimekon tyynyliinat, suomikirjan ja muuta pientä. Äitilt tulee sit loput tuliaiset peräs sille "oikeelle" perheelle. Ja toises kuvas mun ei läheskään valmiiksi pakattu laukku....

Iha vaa havainnollistamaa et toi on isompi ku minä.... ô___o +YFU:n ihana lentopaita

Ja ohjelma on nyt siis seuraava: Eli kone lähtee huomenna 17.30. Soulissa ollaa sitte Korean aikaa klo 9.15 lauantaina.(päivästä tulee varmasti hehkee) Siel meijän perheet oottelee meitä ja lähetää siitä sitte perheisii suoraa. Viikonloppu aikaa "toipuu" ja maanantaina alkaa sit saapumisvalmennus Soulissa. 
Hi seuraava postaus tuleeki sit tuolta maailman toiselta puolelta mikäli hengissä selviän =) Ellen sitte huomenna hätäpäissäni tee jotai paniikkipostausta jaaa a. Se o menoo nyt. On tätä ootettu.

Mut nyt lähen kauppaa ostaa korvatulppii, ruisleipää ja muuta mukavaa matkalle :----D

4 kommenttia:

  1. Voi kamala en osaa kuvitellakaan fiiliksiä kun itsekin hepuloin jo pelkästä viikon matkasta ! Huuuu ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tätä oikee vielä tajuukkaa...oon vähä kujal ::D

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista