lauantai 28. syyskuuta 2013

Chuseok ja muuta~

Hauskaa lokakuun alkua kaikille (joka alkaa vissii huomenna) paniikkihan tässä iskee.
Tässä vähä jostai viime viikkojen tapahtumista joista on tullu otettua kuvia~
Pariviikkoa sitten launtaina_AAMUNA_ kello 7(!!!) viiletettii Venlan kaa Seolista Ilsaniin Kintexille ja mä lähin juoksemaan viiden kilsan "maratoonia" HaYoonin, sen isosiskon, isosiskon poikkiksen ja joittenki niitten kamujen kaa. Ja tän Color Me Radin ideahan oli et porukka heittää sun päälle tollasta värijauhetta samalla ku juokset ja sit on hauskan värirnen ku on juossu XD Mä en tosin omistanu lippua joten mulla oli musta paita joho ei väri ees pahemmi tarttunu fail xd
Olin iha järkky väsyny koska en ollu nukkunu ja aattelin että ehkä tän maratoonin voi kävelläkki~~ Kuitenki Hayoon meni möläyttämää muille että Sanna on harrastanu 10vuotta korista ja sillä on tosi hyvä kunto ja kaikki oli iha woaaah. Ikäväkseni myös huomasin että Hayoonin isosiskol ja sen poikkiksel oli ältsi hyvä kunto joten ei auttanu ku "urheilijana" pinkoa niitten perässä minkä jaloista lähti että saisin pitää ylpeyteni....ja oli muute rankkaa xdd Selvisin kuitenki. Ja oli muuten hauskaaki sitte ku tajusin etten mä ehkä kuolekkaa ja palkinnoks saatii et tää herrasmies tarjos meille mäkki ateriat ja jätskit! jihuuu~ Tosin niissä värijauheissa oli aika moinen työ saada ne puhdistettua pelkillä kosteuspyyhkeillä ja muistutin loppupäivän lähinnä simpsonia :)
ugggh erehdyin ottaa aurinkolasit pois tuolla
hmmm kaverit halus mennä ottaa kuvia lihavahkojen jenkkien kanssa MIKSI

Illaks olin lupautunu menee kattomaa opiskelija musikaalia jossa Jennin (ex)hostsisko esitti yhtä päärooleista. Oli iha sika hyvä ja iha hemmetin lahjakkaita laulajia kaikki ja monet oli vast middle schoolereita. Mut Hanseul oli kyl paras ja poliiiisit hhhh. Ois kyl ihanaa osata laulaa n___n ja pakko mainita että oli ihana päästä illalla kotona SUIHKUUN ja vesi oli aika sateenkaaren väristä hh.


Ja tossa käytii Hongdaella kattomassa yhtä konserttia missä eräs henkilö esiintyi. Tutustuttiin siellä jos jonkilaiseen porukkaan. Pieni miinus oli se että kyseessä oli sunnuntai >(

Sitten 18-20.9 oli Chuseok eli korean kiitospäivä. (JA 3 päivää lomaakoulusta<33)
Keskiviikko aamuna lähettii 11 aikoihi kohti bussilla Cheonanii eli paikkaa jossa appa asuu (se on siis vaa viikonloput himassa ja viikoks lähtee työn perässä Cheonanii) Perille päästyämme hypätti appan kyytii ja ajeltii Asanii maaseudulle. Suuntana oli folk village josta meille (eli siis koko appan suvulle) oli varattu semmone traditional house jossa vietetii sitte yhessä Chuseokkia. 
Ja heti alkuun pakko sanoa että se oli_IHANA_paikka keskellä maaseutua jollaseen oon jo pitemmän aikaa halunnu päästä kunnolla kiertelemää ja viettämää aikaa. Joten olin iha kissa pistoksissa ku tajusin että aijotaa asustella semmosessa mökissä paripäivää keskellä kaunista pikku kylää ja riisipeltoja @____@ muut ei oikee tajunnu tätä mun ihastusta ja oli vaa sillee "on tää paikka iha ok mut sanna rauhotu" XDDD
Päivän ohjelmaan kuulu mm. kokkausta (naiset tietty kokkas hikihatussa keittiössä sillä välin ku miehet pelas futista ja alotteli kaljan juonnin xd), SYÖMISTÄ SYÖMISTÄ SYÖMISTÄ koko ajan oli pakko syödä jotain Chuseok on syömisen juhla. Ja ruokaa oli paljon ja meinasin oikeesti pamahtaa ku vesi ilmapallo moneen otteseen. Illalla pelattii vielä jos minkä moisia ulkopelejä...kaikki ihmetteli ku tyttö osas potkasta palloa lujaa (enemmä ku 2 metrin matkan....) Ja sit viel illalla nuorten kaa meit jaettii tyttö ja poika joukkueisii ja oltii kaikenmaailman korealaisia pelejä ja tyttöjen joukkue voitti joten saatii aika sievoset summat rahnua n___n
Yöllä ku viimein saatiin koko porukka nukkumaa.... siis 4 huoneinen(paperiseinin varustettu) talo jossa nukuttiin lattialla ja_KOKO_talo oli ihan täynnä alkoholia nauttineita korealaisia joten olin aivan varma et niistä lähtis semmonen kuorsaus että oksat pois. Joten pöllin joltaki kuulokkeet lainaks ja kuuntelin taas skrillexiä täysillä nii et korvat soi(XD) Kännyst kuitenki loppu akku ja olin iha voi hele nyt en kyl nuku koko yönä. Hämmästyksekseni oli kuitenki iha hiiren hiljasta eikä kukaa kuorsannu o_____o ja meitsin yö unet oli pelastettu :)
ja onnekseni tajusin ottaa digikameran mukaan ni nyt on vähä parempi laatusia kuvia tarjolla~
riisipellot <3

talomme
naisten ruuanlaitto piste

Torstai aamuna herättii aikasin ja lähettii näitte nuorten serkkujen kaa keinumaa .____. tunnin siinä keinuttuamme mä vähä kyllästyin joten lähin yksin seikkailee sinne kylää kuinka sulosta siellä olikaa. Kävelyn jälkee olin riisijuomaa, paahdettuja kastanjoita ja ddeokki(riisikakku) pakkausta rikkaampi koska kaikki randomit näki asiakseen antaa mulle chuseok lahjoja koska olin söpö ulkomaalanen ja osasin koreaa XD
Lähettii joskus iltapäivän puolella ajelee kotia kohti isoisän haudan kautta.  Kaikki oli iha rättiväsyneitä ja omma oli sairastunukki mutta oli kuitenki vielä pakko illalla käydä kyläilemässä omman puolen isoäidin luona joka onneks asuu meijän kodin vieressä.
Kaiken kaikkiaa oli ihan parasta kokee korealainen perhejuhla pitkän kaavan mukaa ja nauttii maaseudun rauhasta. Tutustua host sukulaisiin ja tuntea ittensä osaks sukua. On nää niin ihania<3



maailman söpöin host serkku onni :3
huoltsari ruokaa

Ainiiiinh pakko sanoo että olin niiiin ilonen ku kävin Jennillä yökyläs tos joskus ja sain ekaa kertaa 7 kuukautee kissan syliini ni olin kuolla onnesta ;____; Ja ku toi pitsu pitsa mikä se nimi ny olikaa muistutti epäilyttäväst meijän Leevii ni nyyyh tottakai meijän leele on 100000 ihanampi mut ah mä niiiiin rakastan kissoja ;_____;

Ja nyt väsään tähän perää vielä toisen postauksen~~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti